Persoane interesate

marți, 19 aprilie 2011

♡Vreau.. ♡

Habar nu am de ce vad eu lumea asa rea..:-s...
De ce vad eu viata atat de urata..
De ce te vad pe tine,scumpul meu cu ochi verzui ♡,un om rau,dur,fara sentimente:(
Tu nu esti asa ♡...Si incerci sa imi arati asta..iar eu ce fac?!
Ca o capoasa ce sunt,incerc sa nu vad:-s,neg asta...
Esti un dulce  ♡cand ma alinti,iar eu iti spun ca esti rau:(
Incerci sa ma faci sa vad lucrurile "roz". ♡..iar eu zic ca nu e asa...
M-ai dezamagit,te-am dezamagit,dar lucrurile AZi s-au schimbat..
Vreau sa invat sa caut lumea asta dulce,viata asta fericita. ♡ ♡.
Vreau sa fi langa mine,vreau sa fiu langa tine... ♡
Vreau sa ma bucur de fiecare clipa din viata asta...
Vreau sa cred ca sunt cea mai fericita...
Vreau sa fac tot ce nu am mai facut pana acum..Vreau sa caut un alt drum...
Vreau sa te iubesc....Vreau sa ma iubesti.....
Vreau sa fim cum nu am fost..... ♡
                ♡Doar pentru ca te vreau....   ♡

PS:te iubesc ochisori verzui

18 comentarii:

  1. Daca te iubeste si e langa tine,nu-l indeparta.Nu lasa orgoliul si incapatanarea sa distruga dragostea.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. ma iubeste..dar nu il apreciez atat cat merita:((:((

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu te inteleg. Atatia ar vrea sa fie in locul tau...! Si tu? Uite ce faci! Fa tot ce poti ca sa il apreciezi!:]

    RăspundețiȘtergere
  4. @ganduri.aruncate.pe.net. : stiu ca am gresit:(

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce nu vrei sa lasi sentimentele astea la o parte ? Orgoliul nu e bun, si mai tarziu cand o sa`l pierzi definitiv, cand chiar nu o sa`l mai ai langa tine, atunci o sa`ti para cu adevarat rau :)

    P.S. Lasa frau liber sentimentelor ! Te imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. @AndreeEa: O sa stin cont de sfatul tau..:x>:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. @Suflet de curva: Vreau sa fim fericiti..vreau sa am cea mai mare incredere in el..
    PS:stiam eu ca nu o sa ne lasi la greu:x

    RăspundețiȘtergere
  9. Ahh stiu cum e.. exact asta simt acum..:-<

    RăspundețiȘtergere
  10. Noroc cu primavara,acum, poate ne mai scoate din starea asta:)) Eu una devin mai optimista.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Vér. : Sa sti ca ai dreptate;))
    poate in vara o sa fim schimbate,poate vom gandi diferit:D

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte foarte frumos!
    Nu mai fi trista, incearca sa zambesti. :*
    Incearca sa vezi lucrurile bune din viata, pentru ca un pahar pe jumatate gol e mereu si pe jumatate plin, daca intelegi unde bat. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Once Upon a Smile:Azi zambesc!!!DAaaa am inteles mesajul tau:)..Multumesc!:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu e de ajuns sa vrei, trebuie sa pui si in aplicare:) Asa ca bafta:X:X:X Te pup:X:>

    RăspundețiȘtergere
  15. @C.L.M.:Am inceput deja sa pun in aplicare;))mska:x

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumos scris.
    Imi place designul blogului tau :)

    RăspundețiȘtergere

sfaturi pretioase