Persoane interesate

luni, 18 aprilie 2011

Eu azi...

Azi sunt doar pentru mine!!Pot sa ma alint,sa ma rasfat cat vreau eu,fara sa ma doara prea tare de ce zic altii.
Azi vreau sa fiu unica si fericita!
Vreau sa fiu cum eram;)) vioaie,"nazdravana",zapacita,mai exact COPIL !!
Imi doresc sa inchid ochii si in momentul in care am sa-i deschid,sa fiu in alta lume..Ceva gen ponei roz,floricele colorate,suna putin a basme cu printi si printese,dar nu am ce face,eu chiar imi doresc:)..
Vreau sa fiu copil asa cum am fost odata,cand eram toata roz,cand nu ma gandeam la nimc trist,eram pur si simplu Honey-Bunny ..
Azi vreau sa fiu doar pentru mine!!!Inocenta,sensibila,cu codite,dulce vreau sa fiu cea care am fost odata...

23 de comentarii:

  1. e cva ce imi da cu virgula:-?
    tu esti sensibila,dulce,inocenta("da chiar asa?!");;)asta printre muuulte alte lucruri (de bn evident:D)

    RăspundețiȘtergere
  2. adica nici tu nu stii ce zace in tine:D
    esti o fta de nota 20 si tu inca ai impresia ca nu esti asa:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu inca esti acel " Copil" trebuie doar sa-l redescoperi.Nu trebuie sa-ti doresti sa fi ce-ai fost odata ,fi fericita cu ceea ce esti acum .

    RăspundețiȘtergere
  4. Azucena:Multumesc frumos pentru sfat:-s..Dar exista ceva care ma face sa nu fiu atat de fericita acum:(...

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu oricum esti unica!:] Si trebuie sa fii fericita, pentru ca faci oameni sa tipe de atata fericire!:X Proprie experienta...;;)

    RăspundețiȘtergere
  6. ms frumos o sa public si cellante postari ca l-am exportate pe vechiu blog:P

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumos! :X
    sufletul de copil o sa-l ai pentru totdeauna.

    foarte frumos scris, din nou. :*

    RăspundețiȘtergere
  8. ganduri.aruncate.pe.net :cat de frumos ai spus:x

    RăspundețiȘtergere
  9. Scumpa cu totii tanjim dupa copilarie:-s dar ce sa facem:) tu esti o scumpa si acum mare, dar imi imaginez cum erai cand erai "copchila" :X:X:X te pwp:X poti fi ce vrei tu sa fii atata timp cat crezi:X

    RăspundețiȘtergere
  10. C.L.M : Multumesc frumos iubita:x Cuvintele tale ma fac sa zambesc:x

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa te vreau,vesela,fericita,optimista:)

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Și eu îmi doresc asta!!! Dar e atât de greu!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Inocenta,iubareatza...si...majotitatea pers o adora...:x:)nu conteaza varsta..ai suflet de copil:x

    RăspundețiȘtergere

sfaturi pretioase