Persoane interesate

miercuri, 20 aprilie 2011

Chiar daca...

Chiar daca este"Miercurea fara cuvinte" simt nevoia sa scriu:-s...
Sa vorbesc:(
Sa ma exprim...
Nu stiu de ce dar am o stare tare urata;-s..Ceva gen "Criza sentimentala"...Ideea e ca nu am pierdut nimic,nu m-am despartit de persoana draga mie,nu am nici-o boala[ inca nu am mers la analize si asta doar pentru ca imi e frica:(( ]..Pur si simplu sunt trista..Imi doresc multe lucruri si momentan nu am realizat nimic,iar asta ma face sa ma simt ingrozitor..Ma simt exact ca un bebelus cand este luat de la pieptul mamei sale:(..
VREAU SA EVADEZ...
Ma gandesc ca mai am putin si o sa implinesc 18 anisori iar eu nu am realizat nimic in viata asta.Si toate astea de ce?!DOAR PENTRU CA IMI ESTE FRICA..
Si cum sa merg eu la jurnalism asa cum imi doresc daca eu nu am putere ca sa infrunt un om,chiar daca eu as avea argumente si dovezi ca sa ies invingatoare....Cum sa merg inainte daca imi e frica sa spun cea ce gandesc?Cum sa lupt daca imi e teama sa privesc?Cum sa ma bucur daca imi e frica de ce o sa zica lumea?Spune-mi cum...Daca eu sunt naiva...

15 comentarii:

  1. trebuie sa ne invingem frica .. luptandu-ne cu ea !

    RăspundețiȘtergere
  2. Daac lumea e indiferenta, de ce nu esti si tu trista? Nu are niciun rost toata melancolia asta!



    Incearca sa zambesti!:] Te rooog! Am nevoie de zambetul tau:O3. Am nevoie de o postare de-a ta mai optimista, mai plina de viata. Te implor! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @ganduri.aruncare.pe.net: O sa incerc azi sa postezi ceva "happy" chiar daca nu am momentan dispozitia necesara:-s....

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreeo, pai eu nu sunt trista!:* Doar ca imi place la nebunie cum suna cuvintele "moarte", "tradare", "speranta" etc. De aceea am simtit nevoia sa scriu si despre ele cate ceva:].

    Sincer, sunt cea mai plina de viata si mai imatura persoana pe care o cunosc:]].

    RăspundețiȘtergere
  5. @ganduri.aruncate.pe.net.:Ulalaaaa bai si eu sunt copilaroasa,sincera,timida dar eu chiar asta simt asta gandesc...:-s
    Ma bucur ca esti fericitaaaa:x te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Toti avem niste temeri ,dar daca ele ne doboara trebuie sa ne ridicam si mai sus ,de ce ? Nu stiu ,dar trebuie ,pentru ca doar asa vom trece peste teama .daca esti naiva ,nu-i nimic rau in asta ,simplu fapt ca recunosti acest lucru te face puternica.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Azucena:Cat de frumos mi-ai vorbit..Sunt niste cuvinte pretioase:x..Multumesc frumos!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu m-as bucura mai mult daca ai fi si tu la fel de fericita!>:D<

    De ce sa fii timida?!o.O

    RăspundețiȘtergere
  9. Heei!!! ce frica, ceee temeri, tu esti curajoasa!!!! Da?:) Puternica, curajoasa, o luptatoare:X Asa ca...:* Don't worry, be happy!!! Te pup:X O zi faina sa aaaaaaaaaaaaaaaaaaai:x

    RăspundețiȘtergere
  10. @C.L.M.:Da sunt;;)
    O zi superba si tie
    >:D<
    big kiss:-*

    RăspundețiȘtergere
  11. tu esti o garga luptatoare,asa cum zic si fetele si nu ma contrazice ca ti'am zis ca nu mai pupi nimic de la mn:-w:))
    si in legatura cu ultima parte nu stiu ce sa zic adik ii poti spune doar lui respectivul lucru:-"
    te puup>:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. @Alexandra:gargaa:-*..poate ca ar trb sa ii zic:-s
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru a iti atinge idealurile lupta cu frica, indeplineste-ti dorintele si simte-te implinita:).

    RăspundețiȘtergere

sfaturi pretioase