Persoane interesate

joi, 14 aprilie 2011

Speranta mea esti tu...

Amici?Prieteni?Iubiti?Dusmani?Ce suntem?Ne vedem mereu,ne zambim mereu,ne privim:(.Vreau sa sti ce gandesc,as vrea sa zbor,vreau sa iti spun ce sper...esti langa mine acum?tu sti tot ce imi doresc.Mereu ma ajuti sa reusesc.Nu e nimeni langa mine acum...inima imi spune ca tu esti cu mine pe al vietii drum:-s..Oare e adevarat?sau e doar o iluzie...Urmele tale inca le vad,inca le simt,inca pot sa le ating,inca sper la ceva bun,ceva unic in sensul lui,nimeni nu ar putea sa schimbe viata mea...orice s-ar intampla undeva in inima te voi pastra...speranta mea..te astept sa apari in viata mea,sa te pot urma..Sa te astept in lumea mea,pe tine inima  mea...Sunt a ta,chiar daca nu ma atingi,sunt a ta chiar daca doar imi vorbesti si nimic mai mult...Pot sa iubesc doar un chip?pot sa iubesc cea ce nu gandesc?Pot sa te urasc?pot sa te doresc?pot.....sa sper

ps:te iubesc ochisori verzui

2 comentarii:

sfaturi pretioase