Persoane interesate

duminică, 17 aprilie 2011

Sigura...:(

E duminica!
E sarbatoare!
Toata lumea este plecata:iesiri,plimbari,gratare,distractie,prajiturica,etc!
Pe mess nu e mai nimeni:( din sute de persoane gasesc doar 5 "prieteni" online,probabil rataciti sau din intamplare...
Eu ca de obicei sunt trista,obosita,pustie,in fata calculatorului:-s...
Probabil a devenit obijnuinta sau tot din intamplare:-s....
Nu am idee,cert este ca sunt SINGURA  ...
In lumea mea:(....
Oarecum ma doare dar trebuie sa accept realitatea:-s..
Ascult melodia ta :-s http://www.youtube.com/watch?v=1eNFkzXEHUE  adica melodia pe care mi-ai dat-o sa o ascult:)...
Imi vine sa plang,poate de dor:(,poate de singuratate,poate de cea ce nu imi doresc:(,poate de frica:-s...Poate...oricum nu stiu de ce...
Vreau sa ies:) sa ma plimb singura,sa vad pomii infloriti,sa ma bucur de viata,dar nu pot:-s
Si tot nu inteleg de ce ....
Imi e frica sa nu intalnesc raul:(
Imi e frica sa traiesc...
Vreau sa te vad pe tine:(
Imi e dor de tine....
Vreau sa fi cu mine.......
Dar pana la urma nu stiu cum se face ca tot singura raman ca si acum:((
Vreau sa vb cu tine sau cu ea:( dar sunteti plecati sau cine stie:-s ..Habar nu am..
Oricum sunt sigura in lumea mea◑︿◐...


PS:te iubesc ochisori verzui

26 de comentarii:

  1. garga iarta'ma dar eram afara:(
    stiai insa ca puteai sa ma suni ...telefonul meu e deschis pt tn mereu:d:-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama draga,ia suna-ti tu gasca de fete si iesiti in oras,la un suc,la o plimbare,la o barfa...e imposibil sa fie toate si toti plecati.Gasesti tu pe cineva care sa te scoata din casa.
    Si...poate diseara ne povestesti cum a fost...
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o stare de monotonie daia urata tare ..crede-ma cand sunt asa nimeni si nimic nu poate sa ma faca sa ma inveselesc sau sa ma bucur de viata:( exista prea multa tristete in viata mea sau nu am idee cum sa ma bucur de viata:( uneori imi pare asa de rau:(

    RăspundețiȘtergere
  4. toata lumea trece prin astfel de perioade si practic fiecare perioade are rostul ei, mai mult sau mai putin important in definirea personalitatii noastre. Dar trebuie sa incerci si sa depui si tu un minim efort...incearca sa te bucuri de ceea ce iti ofera viata, incearca sa te bucuri si de lucrurile marunte pe care fiecare zi ni le ofera...incearca sa iesi si nu fa prostia de a te inchide in tine sau de a te izola. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. O sa incer:-s
    multumesc ptr comentariu, si ptr sfat;x

    RăspundețiȘtergere
  6. da chiar ia scoate'ma in oras ca tot ne facem noi planuri:-w:D;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Te inteleg, dar lasa ca o fie bine ai sa vezi>:D<
    Te pup scumpa:X e adorabil premiul tau:X

    RăspundețiȘtergere
  8. sa speram ca o sa fie:)
    si eu te pup:x

    RăspundețiȘtergere
  9. Dragostea asta...:(....



    Hey si numele este dupa filmu ala?"love and other drugs" ? Este printre favoritele mele :]


    kisses:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Little leisure : dragostea:(
    dap numele blogului este dupa film;))
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. ALejandra; frum ca sriu?frumos ce scriu?sau frumos ca sunt trista???

    RăspundețiȘtergere
  12. :))) e extrem de frum ...totul adik mai ales ca esti trista apreciez incredibil asta:-"

    RăspundețiȘtergere
  13. eh :-j e o iluzie ;;)
    mai precis sunt scarba:D

    RăspundețiȘtergere
  14. O sa vezi k intr-o zi va veni soarele si pe strada ta:X:X:X
    si atunci s-ar putea sa nu mai apuna:)

    RăspundețiȘtergere
  15. TzG:sa speram ca asa va fi;))
    am incredere in tine:P

    PS:te iubesc ochisori verzui:P

    RăspundețiȘtergere
  16. gata cu mofturile astea! Oamenii au nevoie de tine! EU am nevoie de tine... virtual:]. Dar multi au nevoie de tine in realitate! Si tu stai si aproape ca plangi. Tu esti exemplu, mai?

    Daca ai sta in fiecare zi si ai plange, ar fi ca si cum s-ar stinge o raza de soare:].

    RăspundețiȘtergere
  17. ganduri.aruncate.pe.net si eu am nevoie de tineee:x..multumesc frumos pentru cuvintele astea:x

    RăspundețiȘtergere

sfaturi pretioase