Persoane interesate

joi, 21 aprilie 2011

Nu imi e frica de moarte..

Uite ca am ajuns sa postez si asta..
Aveam o discutie cu o scumpa prietena ,acum ceva timp...
Vorbeam noi despre viata,iubire,dezamagire,sanatate si uite ca nici acum nu imi vine sa cred,am ajuns sa vorbim despre moarte...
Mie nu imi e frica de moarte,ci imi e frica de cea ce va fi dupa ea[asa cum am mai postat fraza asta acum ceva timp]..
Imi imaginez ca totul este mult mai frumos decat acum cand traiesc.
Oricum vorba aia nimeni nu scapa mortii.
Chiar daca este acum sau mai tarziu..
Sau daca este naturala,sinucidere,boala sau crima...
TOTI vom murii la un moment dat..
Sincer mie mi se pare mult mai "frumos" [este impropriu spus frumos], sa mori fara sa sti..
Vorba aia de ce sa stiu ca am nu stiu ce boala,sa ma macine gandul ,ca am sa mor, pana in ultima clipa...
Mai bine NU STIU....
E mult mai bine asa...

34 de comentarii:

  1. @Bianca Dobrescu: Nu stiu cat o sa traiesc:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e marele mister al vietii..Cand o sa murim? Dar pana atunci avem o viata intreaga inainte! Take care!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Aimee:Asa este.Este un mister....:-s

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu te gandii la astea, nu d`acum. Ai toata viata inainte, bucura`te de ea, indiferent daca e buna sau rea :)

    Te imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. @AndreeEa: Ai mare dreptate..Dar niciodata nu ai sa sti momentul in care vei murii..Poate sa fie chiar azi;)

    te pup cu drag:*

    RăspundețiȘtergere
  6. traieste-ti viata si nu te gandi la moarte. e adevart ca vine si ea, dar nu cred ca e momentul sa te gandesti la asta atata timp cat esti bine si sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Așa e...e greu să știi ca moartea e aproape și nu ai cum să o oprești... E mai bine să nu știi nimic...

    Bucură-te de fiecare clipă....!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarbatori cu bine alaturi de cei dragi! Speranta si voie buna! Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu te mai gandi la moarte ca n-o sa stii ce e aia viata!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa este, aici nu pot sa te contrazic. Dar sincera sa fiu, azi NU vreau sa ma gandesc la asta, ca si`asa am o zii teribila, o sa am o noapte teribila in care cel mai probabil o sa sfarsesc beata , iar ziua de ieri a fost la fel de proasta.

    Asa ca moartea mai poate astepta, ca n`am timp de ea :))

    RăspundețiȘtergere
  11. mie imi este frica.. si consider ca e un sentiment normal..

    RăspundețiȘtergere
  12. @Alexandra:ideea este ca nu stiu cat de sanatoasa sunt:-s

    RăspundețiȘtergere
  13. @Deea :Ai mare dreptate..Trebuie sa ne bucuram de fiecare clipa:x

    RăspundețiȘtergere
  14. @tu26dor:Paste fericit si tie!!Multumesc frumos pentru urari:)

    RăspundețiȘtergere
  15. @ganduri.aruncate.pe.net.:poate ca ai dreptate:-s

    RăspundețiȘtergere
  16. @AndreeEA :imi pare rau..daca as putea sa fac ceva ca sa iti inseninez ziua asa face-o:-s
    >D:<

    RăspundețiȘtergere
  17. Haha!:> Pe 21 mai e apocalipsa:-< Ar trebui sa te temi...=]]

    Glumesc!:]]:* Si daca tu te temi de moarte, cine ma mai consoleaza pe mine?:O3

    RăspundețiȘtergere
  18. @ganduri.aruncate.pe.net.:Nu ma tem:))...O sa te consolez;;):X

    RăspundețiȘtergere
  19. tu esti sanatoasa nu mai fii bleaga:-W
    e vina mea ca iti povestesc diverse,sunt 2 povesti diferite :(

    RăspundețiȘtergere
  20. @Alexandra: postarea asta are multeee chestii:)O sa iti povestesc eu:*

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna Andreea!Azi am intrat rpima oara pe blogul tau si mi-a placut din prima :D.In primul rand melodia cu care m-ai intampinat..apoi cateva postari pe care am apucat sa le citesc...imi place felul tau de a scrie :).Nu in ultimul rand,iti multumesc ca m-ai adaugat in blogroll,am facut si eu la fel.Sarbatori fericite alaturi de cei dragi :*

    RăspundețiȘtergere
  22. @Cosmina:Buna scumpa!Multumesc frumos pentru toate cuvinteleee>:D<..Paste fericit!!Pup magic>:D<

    RăspundețiȘtergere
  23. De vazut Waking Life. E un film foarte bun si e o idee despre ceea ce va fi dupa ce mori.

    RăspundețiȘtergere
  24. buna Andreea:) si mie imi place cum scrii:)
    voiam doar sa zic ca... indiferent de ceea ce credem noi sau vrem sa credem Dumnzeu exista si are ultimul cuvant de spus....si ca sa aflam voia Lui trebuie sa citim Bibilia (am simtit ca trebuie sa zic asta, nu ca n-ai fi stiut)...multa intelepciune!

    RăspundețiȘtergere
  25. @Iullia:Buna..Multumesc frumos:x..asa este Dumnezeu exista si ne va ajuta mereu indiferent de situatie:)

    RăspundețiȘtergere

sfaturi pretioase