Persoane interesate

miercuri, 13 aprilie 2011

Ultima zi...

Asa cum m-ai intrebat tu,scumpa mea prietena:"Daca asta ar fi ultima zi,ce ai face?Ai sta sa plangi sau ai incerca sa rezolvi ceva?"Raspunsul meu a fost fara sa ma gandeasc prea mult"nu stiu" .imi e teama de realitate,imi e teama sa gandesc uneori.Imi e frica de visul ala urat din fiecare seara,pe care doar eu il stiu,atunci cand ma trezesc noaptea tarziu si ma gandesc daca e adevarat sau nu:(..Imi e frica sa nu se intample,imi e frica de ea,de moartea asta cruda,imi e frica de tot,imi aduc aminte cand ti-am spus o data "cei care se sinucid din dragoste sunt niste eroi",paradoxal acum imi e frica:((..Trebuie sa lupt,pentru ca el,baiatul meu cu ochi verzui traieste,ma iubeste..Merita,am de ce..Investesc fiecare lacrima pentru viitor,investesc tot ce am pentru el:(.

ps:Not supposed to do that, he loves you!

4 comentarii:

  1. aleluia ai inteles si tu ceva de la mn B-)
    p.s o sa fiu atenta sa te tii de cuvant :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu exact ce am inteles..dar sa vedem ce o sa rezulte:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Fii optimista si lupta pt el;daca va e scris sa fiti impreuna,o sa fiti;daca nu...inseamna ca nu e el jumatatea ta:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos pentru sfat:x am luptat si acum suntem impreuna:X

    RăspundețiȘtergere

sfaturi pretioase