Persoane interesate

miercuri, 20 aprilie 2011

Miercurea fara cuvinte-☆Dorinta...☆..1

37 de comentarii:

  1. beautiful photo. btw, i love your blog title. i just watched that movie recently and it was so awesome. i just love jake gyllenhaal! so cute!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alexandru Bogdan: Sau mergi la o persoana draga tie,si sigur iti va oferi o imbratisare

    RăspundețiȘtergere
  3. E superba poza:X Chiar ca fara cuvinte:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba poza:)
    Care-i faza cu miercurea fara cuvinte,ca am vazut la toata lumea titlul asta?:P
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. @fatacareaduceploaia: ms :x
    pai intra aici:D http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/04/miercurea-fara-cuvinte-15-magic-sphere.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Haha, Nu la asta ma refeream... Era vb de titlu. Dorinta. Aia imi doream eu atunci. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alexandru Bogdan:Am spus eu ceva?Doar ti-am dat "un sfat" ca sa devina realitate...Bine nici sfat nu era;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos! mai frumos decât iubirea împartasita, nu poate fi nimic pe Lumea asta!
    Happy WW!
    PS: nu a fost greu sa te înscrii, nu? bine ai pasit în Clubul Miercurea fara cuvinte! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @CARMEN:Asa este Carmen...Nu a fost greu sa ma inscriu;))
    :x

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasa dorinta :( Din pacate o am si eu...
    Ai un blog foarte frumos!Bravo

    RăspundețiȘtergere
  11. Doar zambetul si iubirea lor ii face sa taca fiindca stiu ce simt!

    RăspundețiȘtergere
  12. De aici se naste o raza de speranta. de aici reiese dovada iubirii.

    RăspundețiȘtergere
  13. frumos. astfel de fotografii spun atat de multe, insa sunt cu adevarat fara cuvinte.
    zi senina!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Costin Comba:Chiar se naste o raza de speranta:)

    RăspundețiȘtergere
  15. @tu26or:Ele spun..dar multe persoane nu au idee cat valoreaza o imagine de genu..si este pacat:(

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi aduc aminte cu drag si de momentul nostru. Salutari

    RăspundețiȘtergere
  17. @Costin Comba :Ce frumos:)...Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  18. ce prietenie frumoasa, la bine si la rau :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Happy WW! Bine te-am gasit ! Foarte emotionanta forografia ta de azi! Te astept la mine pe blog sa iti votezi favoritii!

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte expresiva fotografia ta si sensibila! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  21. O fotografie plină de semnificaţie. Unde-s doi puterea creşte...

    RăspundețiȘtergere

sfaturi pretioase