Persoane interesate

luni, 11 aprilie 2011

Azi 11.04.2011

Am chef sa postez ceva,dar ce?Nu am nimic concret in gand,si nu stiu ce sa scriu:-s.ma simt atat de trista,pustie,goala,indurerata,timida,sincera,sensibila,posomorata,sumbra,mahnita,amagita,necajita.Si toate astea au un singur nume...TU,viata mea..Ce dragoste oarba,ce cuvinte dure..Pana acum cateva zile aveam multe,nu duceam lipsa de nimic dar azi NIMIC e tot ce am:(...banca noastra unde ne-am iubit...(.cine ar fi putut sa creada ca noi ne-am iubit..)...si am sa strig cat am sa pot ca eu te vreau ,ca eu pe tine te iubesc...Am sa-L rog pe EL sa ma ajute sa te cred.sa duc viata mai departe, sa fie totul asa cum era..Ce chip dulce si senim aveam o data,azi a ramas doar  o floare ofilita.De ce nu esti acolo cand eu am nevoie de tine..De ce cand inima mea e trista tu pleci si ma lasi?De ce cand te caut de cele mai multe ori nu te gasesc?De ce nu ai aparut in vis cand am vrut sa te visez?De ce te "joci" asa chiar daca nu mai esti copil?Ti-e greu sa recunosti ca tu chiar ma iubesti?De ce atatea masti,cand doar una singura este reala..De ce atatea fete vesele,cand tu defapt esti trist?Oare merita?Oare crezi ca e bine?Oare chiar asa este?


BAI O VIATA AI,O VREI ASA?

6 comentarii:

sfaturi pretioase